اثربخشی نقش مدیریت بر نیروی انسانی سازمان و برنامه های آن

اثربخشی نقش مدیریت بر نیروی انسانی سازمان و برنامه های آن

کارکردهای رسانه
اثربخشی در رسانه
اثربخشی برنامه های فرهنگی
مدل های اثربخشی سازمانی
الگوی مدیریت رسانه صدا و سیما
عوامل موثر بر اثربخشی یک سازمان
رابطه بین اثربخشی و رشد یک سازمان
فنون ارتباطی کارکنان سازمان صدا و سیما
اثر بخشی مدیریت برنامه های صدا و سیما
اثربخشی الگوی مدیریت رسانه و برنامه های صدا و سیما
پایان نامه اثربخشی
پایان نامه اثربخشی سازمانی
پایان نامه ارشد اثربخشی

رفتن به سایت اصلی

بر اساس الگوی مدیریت رسانه ای پژوهش حاضر نیز بر آن بوده به اثر بخشی نقش مدیریت بر نیروی انسانی (سازماندهی نیروها، ارتباط کارکنان) سازمان صدا و سیما و برنامه های آن (گرایش موضوعی برنامه ها، تنوع برنامه ها، فنون تکنولوژی ساخت برنامه ها و زمان ارائه برنامه ها) بپردازد. 

 

 

رسانه‌ها در جوامع اهداف متعددي را دنبال مي‌کنند که مهم‌ترين و نهايي‌ترين هدف در رسانه، اثرگذاري مطلوب و نفوذ در نگرش‌ها و به دنبال آن تغيير در رفتار مخاطب است (روشندل اربطاني، 1385: 15). در واقع جلب مخاطب جزء اهداف ابتدايي يک رسانه به منظور جذب و نفوذ در وي است و هدف غايي رسانه تأمين نمي‌شود؛ مگر اين که محتوايي که به مخاطبان عرضه مي‌شود محتواي غني و مؤثري باشد.

 

 تمرکز بر محتواي رسانه‌اي و غني‌سازي هر چه بيشتر آن جهت اثرگذاري مطلوب و مورد انتظار مخاطب بسيار مهم است. به عبارت ساده‌تر تمامي کوشش‌ها و هزينه‌هاي گزاف يک رسانه به هدر خواهد رفت، اگر محتواي رسانه‌اي از قابليت لازم به منظور نفوذ در مخاطب و ايجاد فضاي مناسب تعاملي با مخاطب برخوردار نباشد. پس اثر بخشي به عنوان مهم‌ترين مولفه در تعيين توفيق رسالت يک رسانه در دستيابي به اهداف رسانه است. بايد گفت حداکثر اثرگذاري زماني ايجاد مي‌شود که مخاطب رسانه‌اي اقناع و خود به مبلغ پيام‌هاي رسانه‌اي مبدل شود. به طوري که بي‌هيچ چشم‌داشتي پيام‌هاي رسانه را ترويج و تبليغ کند (روشندل اربطاني، 1385: 16) .

 

 

کارکنان سازمان صدا و سیما به عنوان یکی از مولفه های ذینفع این رسانه ملی محسوب می شوند که از حقوق و نقش های مختلفی برخوردارند. فرصت برابر و متنوع در پیوستن به تشکل های درون و برون سازمانی، آزادی اجتماعات و مذاکرات دسته جمعی کارمندان با مدیران، تأمین فرصت های شغلی برابر و … از جمله تقاضاهای کارکنان این سازمان است. 

 

 

اساس الگوی مدیریت منابع انسانی در زمینه روابط کارکنان را نیز می‌توان بدین‌گونه بیان کرد که، مدیریت روابط کارکنان، عاملی برای ایجاد و توسعه تعهد در کارکنان، تاکید بر منافع متقابل، تغییر رویه‌ از چانه ‌زنی گروهی به سوی قراردادهای فردی، بهره‌گیری از تکنیک‌های افزایش مشارکت کارکنان مانند حلقه‌های کیفیت یا گروههای بهبود، تأکید پیوسته بر کیفیت، افزایش انعطاف‌پذیری در توافقنامه های کاری، تأکید بر کار گروهی و هماهنگ ساختن شرایط برای همه کارکنان.

 

 استراتژی روابط کارکنان با توجه به شرایطی که پیش ‌روی سازمان هاست، طراحی می‌شود. عواملی چون استراتژی سازمان، چارچوبهای قانونی، مسائل اقتصادی، اجتماعی و سیاسی، و سیاست‌های کلان کشوری و بین‌المللی موضوعاتی هستند که بر استراتژی روابط کارکنان تأثیر فراوانی دارند. ایجاد روابط مناسب با اتحادیه‌ها و کارکنان یکی از استراتژی‌های بنیادی هر سازمانی از جمله صدا و سیماست. این امر باعث ایجاد اعتماد و احترام متقابل، بینشی مشترک در مورد برنامه‌های آتی، مبادله مستمر اطلاعات، اهداف و فرهنگ مشترک و مشارکت کارکنان در تصمیم‌گیری می‌شود (صامعی، 1387 ).

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

فهرست مطالب
فصل اول
1-1- مقدمه     2
1-2- بیان مساله    2
1-3- اهمیت و ضرورت    4
1-4- چارچوب کلان نظری تحقیق    5
1-5-گزاره های تحقیق    6
1-5-1- اهداف پژوهش    6
1-5-1-1- هدف اصلی    6
1-5-1-2- اهداف فرعی     6
1-5-2- سوالات پژوهش    7
1-5-2-1- سوال اصلی     7
1-5-2-2- سوالات فرعی     7
1-5-3- فرضیه های تحقیق    8
1-5-3-1- فرضیه اصلی    8
1-5-3-2- فرضیه های فرعی     8
1-6- روش شناسی تحقیق    8
1-6-1- نوع و روش تحقیق    8
1-6-2- قلمرو تحقیق    9
1-6-2-1- قلمرو موضوعی تحقیق….9
1-6-2-2- قلمرو مکانی تحقیق9
1-6-2-3- قلمرو زمانی تحقیق    9
1-6-3- جامعه آماری. 9
1-6-4- روش نمونه گیری و تخمین حجم نمونه    9
1-6-5- روش و ابزار گرد آوری داده ها    9
1-6-6- روش تجزیه و تحلیل داده ها    9
1-6-7- نقشه راه.10
1-7- شرح واژه ها10   

    

فصل دوم
2-1- مقدمه    14
2-2- مبانی نظری پژوهش    14
2-2-1- اثربخشی    14
2-2-1-1- مفهوم اثربخشی    15
2-2-1-2- تعاریف اثربخشی    16
2-2-1-3- اثربخشی و اهداف سازمان    18
2-2-1-3-1- هدف سازمانی    19
2-2-1-4- شایستگی مدیریت و اثربخشی    20
2-2-1-5- الگویی برای اثر بخشی    22
2-2-1-6- عوامل موثر بر اثربخشی یک سازمان    23
2-2-1-7- ویژگی  نظام های اثر بخش    24
2-2-1-8- مدل های اثربخشی سازمانی     25
2-2-1-9- ادغام معیارهای اثربخشی در مدیریت    28
-2-2-2- رسانه    28
2-2-2-1- تعریف رسانه    29
2-2-2-2- دیدگاه ها درباره نقش رسانه    30
2-2-2-2-1- دیدگاه افراطی     30
2-2-2-2-2- دیدگاه تفریطی    30
2-2-2-2-3- دیدگاه بینابینی یا معتدل    31
2-2-2-3- کارکردهای رسانه    31
2-2-2-3-1-کارکرد خبری و اطلاع رسانی رسانه    32
2-2-2-3-2-کارکرد آموزشی رسانه    33
2-2-2-3-3-کارکرد تفریحی و سرگرمی رسانه    34
2-2-2-4- ضوابط ساختاری برنامه سازی در رسانه    35
2-2-2-4-1- ایده برنامه    35
2-2-2-4-2- نام برنامه    36
2-2-2-4-3- آرم برنامه    37
2-2-2-4-4- لزوم تناسب برنامه37
2-2-2-5- تکنولوژی و مدیریت رسانه    38
2-2-2-5-1 انواع رویکرد مدیران رسانه به تکنولوژی     38
2-2-2-6- طبقه بندی برنامه های تلویزیون     41
2-2-2- 7- کیفیت برنامه های رسانه ای     42
2-2-2-8- دیدگاه های مربوط به مخاطبان و تاثیرگذاری رسانه.43
2-2-2-8-1- نظریه استفاده و رضایتمندی    45
2-2-2-8-2- نظریه انتظارات اجتماعی    47
2-2-2-8-3- نظریه یادگیری اجتماعی یا مشاهده ای    49
2-2-3- مدیریت رسانه    50
2-2-3-1- مفهوم مدیریت رسانه    51
2-2-3-2- تعریف مدیریت رسانه    52
2-2-3-3- چهار وظیفه مدیریت برنامه در رسانه    53
2-2-3-4- مدیریت برنامه    54
2-2-3-4-1-  تعریف مدیریت برنامه.55
2-2-3-4-2- روش کار در مدیریت برنامه    55
2-2 -3-4-3-  مقوله های موضوعی و مواد برنامه    56
2-2-3-4-4 – برنامه ریزی نیروی انسانی سازمان صدا وسیما    58
2-2-3-4-5- مدیریت روابط کارکنان سازمان صدا و سیما    59
2-2-3-4-6- اهمیت مدیریت نیروی انسانی سازمان ها    60 
2-2-3-4-7- فنون ارتباطی کارکنان سازمان صدا و سیما    60
2-2-3-4-8- الگوی مدیریت رسانه(صدا و سیما)    61
2-2-3-4-9- اثربخشی الگوی مدیریت رسانه و برنامه های صدا و سیما    63

2- 4- پیشینه پژوهش     65
2- 4- 1- پیشینه داخلی     65
2-4-1-1- پایان نامه های داخلی مرتبط    65
2-4- 1-1-1- بررسی ویژگی های سازمان های اثربخش     65
2-4-1-1-2- بررسی میزان اثربخشی سیستم اطلاعات مدیریت    66
2- 4-1-1-3- طراحی الگوی مدیریت اثر بخشی سازمانی بر اساس نظریه نظم در آشفتگی     67 
2-4-1-1-4- بررسی تأثیر ارتباطات رسمی و غیر رسمی سازمان بر اثربخشی واحدهای اداری     67
2-4-1- 1-5- بررسی عوامل موثر بر استفاده کنندگان اردبیلی از شبکه های ماهواره ای کشورها    68
2-4-1- 1-6- نقش شایستگی مدیران در اثربخشی مدیریت    70
2-4-1-1-7- بررسی رابطه بین سلامت سازمانی و اثربخشی در اداره کل ورزش و جوانان    70
2-4-1-2- مقالات داخلی مرتبط    70
2-4-1-2-1- مخاطب، وابستگی یا رضایتمندی     71
2-4-1-3- تحقیقات داخلی مرتبط     71
2-4-1-3-1- بررسی ارتباط بین سبک شخصیت و اثربخشی مدیریت در مدیران سازمان های دولتی    71
2-4-1-3-2- بررسی رابطه سلامت سازمانی با اثربخشی مدارس     72
2-4-1-3-3- بررسی رسانه های جمعی و تاثیر آن بر فرهنگ جامعه    72
2-4-1-3-4- ارتباط فرهنگ سازمانی با اثربخشی مدیریت دانش و اثربخشی سازمانی     73
2-4-1-3-5- نقش و کارکرد وسایل ارتباط جمعی    73

2-4-2-پیشینه خارجی     74
2-4-2-1- مقالات خارجی مرتبط    74
2-4-2-1-1- سبک رهبری مدیران و اثربخشی    74
2-4-2-1-2- رابطه بین مدیریت دانش و اثربخشی سازمانی    74
2-4-2-1-3- نقش مدیریت دانش اثربخش در عملکرد سازمانی    74
2-4-2-1-4- فرهنگ سازمانی و اثربخشی شخصی و رهبری    74
2-4-2-1-5- مدیریت اثر بخش    74
2- 4-2-1-6- تحقیقی از دانشگاه ایالتی میشیگان درباره کیفیت برنامه    76
2-4-2-1-7-  تحقیق از کشورهای شمالی اروپا درباره کیفیت برنامه    78
2-4-2-1-8-  دیدگاهی در انگلستان درباره کیفیت برنامه    79
2-5- جمع بندی مبانی و پیشینه تحقیق و ارایه الگوی مفهومی پیشنهادی    84

 

 

فصل سوم 
3-1- مقدمه    99
3-2- روش پژوهش 88
3-3- متغیر ها ،تعریف عملیاتی .89
3-3-1- متغیر وابسته تحقیق وتعریف عملیاتی…90 
3-3-2- متغیر مستقل مدیریت برنامه.91
3-3-3- متغیر مستقل )گروه بندی وسازماندهي نیروهای تخصصي (در مدیریت برنامه.92
3-3-4- متغیر مستقل )مهارتها و فنون ارتباطي کارکنان(در مدیریت برنامه 92
3-3-5- متغیر مستقل )تكنولوژی ساخت برنامه(در مدیریت برنامه.93
3-3- 6- متغیر مستقل )گرایش موضوعي برنامه ها(در مدیریت برنامه.94
3-3-7- متغیر مستقل )تنوع برنامه ها(در مدیریت برنامه94
3-3-8- متغیر مستقل )زمان ارائه برنامه ها(در مدیریت برنامه.95
3-4- جامعه آماری .95
3-5- تکنیک توصیف و تحلیل داده ها     96
3-5-1- آماره های توصیفی     96
3-5-2- آماره های استنباطی     96
3-6- ابزار ،روایی و پایانی     97
3-7-1- ابزار    97
3-7-2- روایی    97
3-7-3- پایایی یا قابلیت اعتماد ابزار سنجش    97

 

 

فصل چهارم
مقدمه101
4-1- توصیف گویۀ جنسیت پاسخگویان    101
4-2- توصیف گویۀ سن پاسخگویان    102
4-3- توصیف گویۀ رشتۀ تحصیلي پاسخگویان    103
4-4- توصیف گویۀ حوزۀ تخصصي پاسخگویان    104
4- 5- توصیف گویۀ میزان تحصیلات پاسخگویان    105
4-6- توصیف گویۀ سابقه خدمت پاسخگویان    106
4-7 – توصیف گویه های مربوط به متغیر مستقل”گروه بندی و سازماندهي نیروهای تخصصي”    108
4- 8- توصیف گویه های مربوط به متغیر مستقل “مهارتها و فنون ارتباطي کارکنان”    110
4-9- توصیف گویه های مربوط به متغیر مستقل”تكنولوژی به کار رفته برای ساخت برنامه ها”    113
4-10- توصیف گویه های مربوط به متغیرمستقل” گرایش موضوعي برنامه ها”    115
4-11- توصیف گویه های مربوط به متغیرمستقل” تنوع برنامه ها ”    118
4-12- توصیف گویه های مربوط به متغیرمستقل” زمان ارائه برنامه ها”    122
4-13- توصیف گویه های مربوط به متغیر مستقل ” مدیریت برنامه ها ”    125
4-14- توصیف گویه های مربوط به متغیر وابستۀ پژوهش”میزان اثربخشی برنامه های صدا و سیما”     127
4- 15- آزمون نرمال بودن متغیرهای مستقل و وابسته    130
4- 16- تحلیل یافته های تحقیق)آزمون فرضیات(    131
4- 16-1- آزمون فرضیه اصلی تحقیق    131
4- 16-2- آزمون فرضیه اول    132
4- 16-3- آزمون فرضیه دوم     133
4- 16- 4- آزمون فرضیه سوم    134
4- 16- 5- آزمون فرضیه چهارم    136
4-16-6- آزمون فرضیه پنجم    137
4- 16-7- آزمون فرضیه ششم    138
4- 17- تحلیل رگرسیون چندگانه متغیر وابسته و متغیرهای مستقل    140
4-17-1- معادله رگرسیون    141

 

 

فصل پنجم 
5-1- مقدمه    144
5-2- خلاصه یافته    144
5-3-نتایج    145
5-3-1- نتایج حاصل از بررسي فرضیه های پژوهش    145
5-3-1-1- بررسي های حاصل از فرضیه اصلي پژوهش    145
5-3-1-2- بررسي های حاصل از فرضیه اول پژوهش    145
5-3-1-3- بررسي های حاصل از فرضیه دوم پژوهش    145
5-3-1-4- بررسي های حاصل از فرضیه سوم پژوهش    146
5-3-1-5- بررسي های حاصل از فرضیه چهارم پژوهش    146
5-3-1-6- بررسي های حاصل از فرضیه پنجم پژوهش    146
5-3-1-7- بررسي های حاصل از فرضیه ششم پژوهش    146
5-3-2- نتایج حاصل از بررسي متغیر وابستۀ پژوهش    146
5-4- بحث و نتیجه گیری147
5-5- پیشنهادات کاربردی     149
5-6- پیشنهادات برای پژوهش های آتی     149
5-7- محدودیت های تحقیق    149

منابع و مأخذ 
پیوست ها و ضمائم

 

 

فهرست جداول
جدول 1-1- نقشه راه    10 
جدول 2-1- مدل های مختلف اثر بخشی    27
جدول 2-2- دیدگاه های مربوط به مخاطبان و تاثیر گذاری رسانه    50
جدول 2-3- توضیحات چهار مهارت اصلي مدیریت.54
جدول 2-4- جمع بندی پیشینه تحقیقات داخلی     79
جدول 2-5- جمع بندی پیشینه تحقیقات خارجي    83
جدول 3-1- معرف سازی متغیر وابسته(اثر بخشی برنامه های صدا و سیما بر مخاطبان)91
جدول 3-2- معرف سازی متغییر مستقل(گروه بندی و سازماندهی نیروهای متخصص).92  
جدول 3-3- معرف سازی متغییر مستقل(فنون ارتباطی کارکنان).93
جدول 3-4- معرف سازی متغیر مستقل(تکنولوژی ساخت برنامه).93
جدول 3-5- معرف سازی متغیر مستقل(گرایش موضوعی برنامه).94
جدول 3-6- معرف سازی متغیر مستقل(تنوع برنامه).94
جدول 3-7- معرف سازی متغیر مستقل(زمان ارائه برنامه ها)95
جدول 3-8- نوع آزمون فرضیات96
جدول 3-9- بررسی قابلیت اعتبار و اعتماد متغیرهای تحقیق98
جدول 4-1- توزیع فراوانی مربوط به دسته های جنسیت پاسخگویان101
جدول 4-2- توزیع فراوانی مربوط به (سن پاسخگویان102 
جدول 4-3- توزیع فراوانی مربوط به (رشته تحصیلی پاسخگویان)103
جدول 4-4- توزیع فراوانی مربوط به (حوزه تخصصی پاسخگویان)104
جدول 4-5- توزیع فراوانی مربوط به (میزان تحصیلات)105
جدول 4-6- توزیع فراوانی مربوط به (سابقه خدمت پاسخگویان).106
جدول4-7-1- توزیع فراوانی گویه های متغیر مستقل(گروه بندی و سازماندهی نیروهای تخصصی).108
جدول4-7-2- توزیع فراوانی متغیر مستقل(میزان تاثیر گروه بندی و سازماندهی نیروهای تخصصی109
جدول 4-7-3- شاخص های مرکزی متغیر مستقل (گروه بندی و سازماندهی نیروهای تخصصی)109 
جدول 4-8-1- توزیع فراوانی گویه های متغیر مستقل(مهارتها و فنون ارتباطی.110
جدول 4-8-2- توزیع فراوانی متغیر مستقل (میزان تاثیر مهارتها و فنون ارتباطی کارکنان).111
جدول 4-8-3- شاخص های مرکزی متغیر مستقل(مهارتها و فنون ارتباطی کارکنان112
جدول 4-9-1- توزیع فراوانی گویه های متغییر مستقل(تکنولوژی به کار رفته برای ساخت برنامه ها)113
جدول 4-9-2- توزیع فراوانی متغیر مستقل(تاثیر تکنولوژی به کار رفته برای ساخت برنامه ها)در یک نگاه
جدول 4-9-3- شاخص های مرکزی متغیر مستقل(تکنولوژی به کار رفته برای ساخت برنامه ها)    114
جدول 4-10-1- توزیع فراوانی گویه های متغیر مستقل (گرایش موضوعی برنامه ها)    116
جدول 4-10-2- توزیع فراوانی متغیر مستقل(گرایش موضوعی برنامه ها )در یک نگاه    117
جدول 4-10-3- شاخص های مرکزی متغیر مستقل(گرایش موضوعی برنامه)    117
جدول 4-11-1- توزیع فراوانی گویه های متغیر مستقل (تنوع برنامه ها)    119
جدول 4-11-2- توزیع فراوانی متغیر مستقل (تنوع برنامه ها) در یک نگاه    120
جدول 4-11-3- شاخص های مرکزی متغیر مستقل (تنوع برنامه ها)    120
جدول 4-12-1- توزیع فراوانی گویه های متغیر مستقل(زمان ارائه برنامه ها)    122
جدول 4-12-2- توزیع فراوانی گویه های متغیر مستقل(زمان ارائه برنامه ها)در یک نگاه    123
جدول 4-12-3- شاخص های مرکزی متغیر مستقل(زمان ارائه برنامه ها)    123
جدول 4-13-1- توزیع فراوانی مربوط به متغیر مستقل(مدیریت برنامه ها)در یک نگاه    125
جدول 4-13-2- شاخص های مرکزی متغییر مستقل(مدیریت برنامه ها)    126
جدول 4-14-1- توزیع فراوانی مربوط به گویه های متغیر وابسته (میزان اثر بخشی برنامه ها)    127
جدول 4-14-2- توزیع فراوانی مربوط به گویه های متغیر وابسته (میزان اثر بخشی برنامه ها) در یک نگاه    
جدول 4-14-3- شاخص های مرکزی متغیر وابسته (میزان اثر بخشی برنامه)    129
جدول 4- 15- آزمون نرمال بودن متغیر های مستقل و وابسته    130
جدول 4-16-1- ضریب همستگی (میزان اثر بخشی شبکه استانی و مدیریت برنامه)    131
جدول 4-16-2- ضریب همبستگی(میزان اثربخشی شبکه استانی و گروه بندی وسازماندهی نیروهای تخصصی)    132
جدول 4-16-3- ضریب همبستگی (میزان اثر بخشی شبکه استانی و گرایش موضوعی برنامه ها)    133
جدول 4-16-4- ضریب همبستگی (میزان اثر بخشی شبکه استانی و فنون ارتباطی کارکنان)    134
جدول 4-16-5- ضریب همبستگی (میزان اثر بخشی شبکه استانی و تکنولوژی ساخت برنامه ها)    136
جدول 4-16-6- ضریب همبستگی (میزان اثر بخشی شبکه استانی و تنوع برنامه ها)    137
جدول 4-16-7- ضریب همبستگی (میزان اثر بخشی شبکه استانی و زمان ارائه برنامه ها)    138
جدول 4-16-8- جدول ترکیبي آزمون فرضیات تحقیق    139
جدول 4-17-1- آنالیز واریانس    140
جدول 4-17-2- ضرایب تاثیر استاندارد شده و غیر استاندارد در رگرسیون    141

 

 

فهرست نمودارها
نمودار 1-1- مدل مفهومی پژوهش    .6
نمودار 2-1- انواع تاثیرات داخلي تكنولوژی    .39
نمودار 2-2- نحوه تاثیر تكنولوژی بر مدیران رسانه    .40
نمودار 2-3- چهار مهارت اصلي مدیریت را برای دستیابي به اهداف سازماني    .54
نمودار 2-4- کیفیت از نظر برنامه و عوامل تولید    .77
نمودار 2-5- سنجش کیفیت فني    .77
نمودار 2-6-کیفیت از منظر تنوع)وسعت امكان انتخاب مخاطب (    .78
نمودار 2-7- کیفیت بر اساس سنجش واکنش مخاطب    .78
نمودار 2-8- مدل مفهومی پژوهش    85 
نمودار 4-1- توزیع پاسخگویان بر اساس جنسیت    102
نمودار 4-2- مربوط به سن پاسخگویان    103
نمودار 4-3- مربوط به رشته تحصیلی پاسخگویان    104
نمودار 4-4- مربوط به حوزه تخصصی پاسخگویان    105
نمودار 4-5- مربوط به میزان تحصیلات پاسخگویان    106
نمودار 4-6- مربوط به سابقه خدمت پاسخگویان    107
نمودار 4-7- مربوط به متغیر مستقل(تاثیر گروه بندی و سازماندهی نیروهای تخصصی)    110
نمودار 4-8- مربوط به متغیر مستقل(تاثیر مهارتها و فنون ارتباطی کارکنان)    112
نمودار 4-9- مربوط به متغیر مستقل(تاثیر تکنولوژی به کار رفته برای ساخت برنامه ها)    115
نمودار 4-10- مربوط به متغیر مستقل(گرایش موضوعی برنامه ها)    118
نمودار 4-11- مربوط به متغیر مستقل (تنوع برنامه ها)    121
نمودار 4-12- مربوط به متغیر مستقل (زمان ارائه برنامه ها)    124
نمودار 4-13- مربوط به متغیر مستقل(مدیریت برنامه)    126
نمودار 4-14- مربوط به متغیر وابسته (میزان اثر بخشی برنامه های صدا و سیما)    129
نمودار 4-15-1- پراکنش (میزان اثر بخشی شبکه استانی و مدیریت برنامه ها)    132
نمودار 4-15-2- پراکنش (میزان اثر بخشی شبکه استانی و سازماندهی نیروهای تخصصی)    133
نمودار 4-15-3- پراکنش (میزان اثر بخشی شبکه استانی و گرایش موضوعی برنامه ها)    134
نمودار 4-15-4- پراکنش (میزان اثر بخشی شبکه استانی و فنون ارتباطی کارکنان )    135 
نمودار 4-15-5- پراکنش (میزان اثر بخشی شبکه استانی و تکنولوژی ساخت برنامه ها)    137
نمودار 4-15-6- پراکنش (میزان اثربخشی شبکه استانی و تنوع برنامه ها)    138
نمودار 4-15-7- پراکنش (میزان اثربخشی شبکه استانی و زمان ارائه برنامه ها)    139

    

 

 

  • دانلودكار اموزي ساختمان 31 ص

    دانلودكار اموزي ساختمان 31 ص کلمات کلیدی : دانلودكار اموزي ساختمان 31 ص رفتن به سایت اصلی نام فایل : كار اموزي ساختمان 31 ص فرمت : .DOC تعداد صفحه/اسلاید : 21 حجم : 3 مگابایت واحد گرگان گزارش کارآموزی…

  • پاورپوینت بررسی استفاده از آنالوگ در آموزش شیمی

    پاورپوینت بررسی استفاده از آنالوگ در آموزش شیمی رفتن به سايت اصلي دانلود پاورپوینت بررسی استفاده از آنالوگ در آموزش شیمی جهت رشته شیمی در قالب 26 اسلاید و با فرمت ppt به صورت کامل و جامع و با قابلیت…

  • مبانی نظری و پیشینه تحقیق مدیریت کیفیت فراگیر

    مبانی نظری و پیشینه تحقیق مدیریت کیفیت فراگیر مبانی نظری مدیریت کیفیت فراگیر دانلود مبانی نظری مدیریت کیفیت فراگیر پیشینه تحقیق مدیریت کیفیت فراگیر ادبیات نظری مدیریت کیفیت فراگیر فصل دوم پایان نامه مدیریت کیفیت فراگیر مبانی نظری و پیشینه…

  • پاورپوینت بررسی بیماری بلاست در برنج

    پاورپوینت بررسی بیماری بلاست در برنج پاورپوينت بلاست برنج دانلود پاورپوينت بلاست برنج پاورپوینت درباره بلاست رنج رفتن به سايت اصلي دانلود پاورپوينت بررسی بيماری بلاست در برنج جهت رشته کشاورزی و زراعت در قالب 33 اسلايد و با فرمت…

  • مبانی نظری و پیشینه تحقیق یادگیری مادام العمر

    مبانی نظری و پیشینه تحقیق یادگیری مادام العمر مبانی نظری یادگیری مادام العمر دانلود مبانی نظری یادگیری مادام العمر پیشینه تحقیق یادگیری مادام العمر ادبیات نظری یادگیری مادام العمر فصل دوم پایان نامه یادگیری مادام العمر مبانی نظری و پیشینه…

  • دانلودكارآموزي احداث ساختمان فلزي . آقاي اكبري

    دانلودكارآموزي احداث ساختمان فلزي . آقاي اكبري کلمات کلیدی : دانلودكارآموزي احداث ساختمان فلزي . آقاي اكبري رفتن به سایت اصلی نام فایل : كارآموزي احداث ساختمان فلزي . آقاي اكبري فرمت : .doc تعداد صفحه/اسلاید : 28 حجم :…

  • پاورپوینت آشنایی با متدولوژی فروش در هزاره سوم

    پاورپوینت آشنایی با متدولوژی فروش در هزاره سوم پاورپوینت آشنایی با متدولوژی فروش در هزاره سوم آميخته هاي بازاريابي تفكر بازاريابي تحلیل رفتار مصرف کنندگان ماتریس های ذهنی فروش مهارت هاي گفتگوي فروش چالش هاي فروش بازاریابی تلفنی چهار مانع…

  • پایان نامه کارشناسی رشته علوم اجتماعی(پژوهشگری) با عنوان نگرش دانشجویان مجرد دختر دانشگاه آزاد(واحد رودهن)رشته علوم اجتماعی نسبت به ملاکهای انتخاب هم

    پایان نامه کارشناسی رشته علوم اجتماعی(پژوهشگری) با عنوان نگرش دانشجویان مجرد دختر دانشگاه آزاد(واحد رودهن)رشته علوم اجتماعی نسبت به ملاکهای انتخاب هم ازدواج ملاکهای انتخاب همسر کارکردهای اجتماعی ازدواج دانلود پایان نامه کارشناسی رشته علوم اجتماعی(پژوهشگری) با عنوان نگرش دانشجویان…

  • بررسی کامل و جامع نظریه های فلسفی اخلاق

    بررسی کامل و جامع نظریه های فلسفی اخلاق نظریه های اخلاق نظریه های فلسفی اخلاق نظام‌های اخلاقی گونه شناسی نظام‌های اخلاقی پیامدگرایی نظام‌های اخلاقی مدل نظری اخلاق مدل نظری نظام‌های اخلاقی دانلود تحقیق نظریه های اخلاق دانلود تحقیق نظریه های…

  • نظریه های حوزه های مختلف استرس

    نظریه های حوزه های مختلف استرس منابع استرس تحقیق در مورد استرس تعریف مفهومی استرس تعریف عملیاتی استرس نظریه های استرس pdf نظریه های روانشناسی استرس نظریه های مربوط به استرس رفتن به سايت اصلي هدف از این تحقیق بررسی…

  • پاورپوينت آشنایی با روش تحقيق و پايان نامه نويسی جلسه 3

    پاورپوينت آشنایی با روش تحقيق و پايان نامه نويسی جلسه 3 رفتن به سايت اصلي دانلود پاورپوينت آشنایی با روش تحقيق و پايان نامه نويسی جلسه 3 جهت رشته پایان نامه و مقالات در قالب 19 اسلايد و با فرمت…

  • نقش شخصیت برند بر رفتار مصرف کننده و چالش های برندسازی در آسیا

    نقش شخصیت برند بر رفتار مصرف کننده و چالش های برندسازی در آسیا ارزش نشان تجاری نقش برند بر رفتار مصرف کننده چالش های برندسازی در آسیا دانلود مقالات رشته مدیریت بازرگانی نقش شخصیت برند بر رفتار مصرف کننده و…

  • پاورپوينت لرزه نگاری 18 اسلاید

    پاورپوينت لرزه نگاری 18 اسلاید پاورپوینت در باره لرزه نگاری پاورپوینت زلزله پاورپوینت در مورد لرزه نگاری دانلود پاورپوینت لرزه نگاری دانلود پاورپوینت لرزه شناسی پاورپوینت لرزه شناسی دانلود پاورپوینت در مورد لرزه شناسی رفتن به سايت اصلي دانلود پاورپوينت…

  • پاورپوینت آدیپوکین ها

    پاورپوینت آدیپوکین ها پاورپوینت آدیپوکین ها آدیپوکین ها تشکیلات و ساختمان بافت چربی لپتین نقش لپتین آدیپونکتین آدیپونکتین و رشد استخوانی رزیستین و آدیپسین فاکتور نکروزی تومور آلفا اینترلوکین ها بزرگ شدن آدیپوسیتها متابولیسم بافت چربی فاکتورهای تعیینکننده توزیع چربی…

  • بررسی تاثیر عوامل واكنشی بر كوپلیمریزاسیون پیوندی نشاسته-آكریل آمید

    بررسی تاثیر عوامل واكنشی بر كوپلیمریزاسیون پیوندی نشاسته-آكریل آمید نشاسته آكریل آمید سریك آمونیوم نیترات كوپلیمریزاسیون پیوندی دانلود مقاله بررسی تاثیر عوامل واكنشی بر كوپلیمریزاسیون پیوندی نشاستهآكریل آمید سیستم همکاری در فروش فایل همکاری در فروش فایل همکاری در فروش…

  • دانلود تحقیق درباره معنای سمبولیسم word

    دانلود تحقیق درباره معنای سمبولیسم word رفتن به سايت اصلي هدف از این تحقیق بررسی معنای سمبولیسم با فرمت docx در قالب 19 صفحه ورد بصورت کامل و جامع و با قابلیت ویرایش می باشد       فهرست مطالب…

  • پرسشنامه بررسی عوامل موثر بر نگرش نسبت به تبلیغات

    پرسشنامه بررسی عوامل موثر بر نگرش نسبت به تبلیغات نگرش نسبت به تبلیغات پرسشنامه نگرش نسبت به تبلیغات پرسشنامه نگرش افراد نسبت به تبلیغات دانلود پرسشنامه نگرش افراد نسبت به تبلیغات پرسشنامه استاندارد نگرش افراد نسبت به تبلیغات پرسشنامه عوامل…

  • پاورپوینت حسابداری دولتی ضرورت تدوين استانداردهاي حسابداري و گزارشگري مالي بخش عمومي و چالشهاي فراروي آن

    پاورپوینت حسابداری دولتی ضرورت تدوين استانداردهاي حسابداري و گزارشگري مالي بخش عمومي و چالشهاي فراروي آن پاور پوینت حسابداری دولتی ضرورت تدوين استانداردهاي حسابداري و گزارشگري مالي بخش عمومي و چالشهاي فراروي آن رفتن به سايت اصلي پاور پوینت حسابداری…

  • مبانی نظری و پیشینه تحقیق نیات رفتاری

    مبانی نظری و پیشینه تحقیق نیات رفتاری کلمات کلیدی : مبانی نظری نیات رفتاری ادبیات نظری نیات رفتاری چارچوب نظری نیات رفتاری فصل دوم پایان نامه نیات رفتاری دانلود مبانی نظری نیات رفتاری پیشینه نیات رفتاری پیشینه تحقیق نیات رفتاری…

  • پاورپوینت کتاب آیین زندگی(فصل پنجم)

    پاورپوینت کتاب آیین زندگی(فصل پنجم) اخلاق معاشرت معیار معاشرت پاورپوینت رفتن به سایت اصلی پاورپوینت کتاب آیین زندگی اخلاق کاربردی فصل پنجم(اخلاق معاشرت) فهرست مطالب:انواع معاشرت,معیار معاشرت,اهتمام به امور مردم,اهمیت و جایگاه,اصلاح میان مردم,نظارت اجتماعی,آسیب شناسی معاشرت با دیگران,دوستی و…

  • دانلود پاورپوینت ده مدل جدید کسب و کار برای این دهه

    دانلود پاورپوینت ده مدل جدید کسب و کار برای این دهه رفتن به سايت اصلي دانلود پاورپوینت ده مدل جدید کسب و کار برای این دهه جهت رشته کسب و کار در 82 اسلاید و با فرمت pptx  بصورت کامل…

  • تنظیم فركانس سمت AC یكسو كننده با استفاده از كنترلر با منطق فازی هماهنگ

    تنظیم فركانس سمت AC یكسو كننده با استفاده از كنترلر با منطق فازی هماهنگ تنظیم فركانس AC یكسو كننده منطق فازی هماهنگ تنظیم فركانس سمت AC یكسو كننده با استفاده از كنترلر با منطق فازی هماهنگ دانلود مقاله سیستم HVDC…

  • چگونگی افزایش کیفیت سیستم های فن آوری اطلاعات در آموزش الکترونیکی

    چگونگی افزایش کیفیت سیستم های فن آوری اطلاعات در آموزش الکترونیکی داده کاوی درخت تصمیم خوشه بندی یادگیری الکترونیکی فناوری اطلاعات چگونگی افزایش کیفیت سیستم های فن آوری اطلاعات در آموزش الکترونیکی بررسی چگونگی افزایش کیفیت سیستم های فن آوری…

  • پاورپوینت مهندسی ارزش و ارزش آفرینی در حسابداری مدیریت

    پاورپوینت مهندسی ارزش و ارزش آفرینی در حسابداری مدیریت کلمات کلیدی : پاورپوینت مهندسی ارزش و ارزش آفرینی در حسابداری مدیریت پارادایم ارزش آفرینی ارزش آفرینی و حسابداری مدیریت تعریف مهندسی ارزش فرایند مهندسی ارزش نقش مهندسی ارزش کارکردهای مهندسی…

  • جریان متناوب و تحلیل درایوهای اینورتر و موتور القایی

    جریان متناوب و تحلیل درایوهای اینورتر و موتور القایی جریان AC ماشین AC درایورهای AC درایور اینورتر تغذیه شده با جریان درایور موتور القائی کنترل شده جریان بررسی جریان متناوب و تحلیل درایوهای اینورتر و موتور القایی دانلود پایان نامه…

  • بهینه سازی مصرف برق با استفاده از دستگاه آنالایزر

    بهینه سازی مصرف برق با استفاده از دستگاه آنالایزر دستگاه آنالایزر بهینه سازی مصرف برق ساخت دستگاه آنالایزر VCA005 بهینه سازی مصرف برق با استفاده از دستگاه آنالایزر دانلود پروژه شرح دستگاه آنالایزر دانلود پایان نامه شرح دستگاه آنالایزر دانلود…

  • پاورپوینت رفتار قاطعانه و ابراز وجود و جرات ورزی

    پاورپوینت رفتار قاطعانه و ابراز وجود و جرات ورزی رفتن به سايت اصلي دانلود پاورپوینت رفتار قاطعانه و ابراز وجود و جرات ورزی جهت رشته ی روان شناسی در قالب 68 اسلاید و با فرمت pptx به صورت کامل و…

  • پاورپوینت کاربردهای GIS در آب و فاضلاب

    پاورپوینت کاربردهای GIS در آب و فاضلاب پاورپوینت کاربرد سیستم اطلاعات جغرافیایی (gis) در شبکه های آب و فاضلاب پاورپوینت طراحی شبکه فاضلاب با وب جی ای اس رفتن به سايت اصلي دانلود پاورپوینت کاربردهای GIS در آب و فاضلاب…

  • پاورپوینت انتقال اطلاعات لایه ای

    پاورپوینت انتقال اطلاعات لایه ای دانلود پاورپوینت انتقال اطلاعات لایه ای پاورپوینت آموزش انتقال اطلاعات لایه ای انتقال اطلاعات لایه ای رفتن به سايت اصلي دانلود پاورپوینت انتقال اطلاعات لایه ای جهت رشته کامپیوتر در قالب 28 اسلاید و با…

  • موارد تعمد و غفلت قانونگذار 1392 از تمایز مجازات های بازدارنده و تعزیرات شرعی

    موارد تعمد و غفلت قانونگذار 1392 از تمایز مجازات های بازدارنده و تعزیرات شرعی تعزیرات شرعی  مجازات های بازدارنده تعزیر در قانون مجازات اسلامی تعزیرات در قانون مجازات تعزیرات در قانون مجازات جدید 1392 تعزیرات و مجازات های بازدارنده مجازات های…

  • دانلود پاورپوینت استفاده از EndNote در مقاله نویسی

    دانلود پاورپوینت استفاده از EndNote در مقاله نویسی پاورپوینت آموزش endnote پاورپوینت نرم افزار endnote رفتن به سايت اصلي دانلود پاورپوینت استفاده از EndNote در مقاله نویسی جهت رشته علوم در قالب 24 اسلاید و با فرمت pptx  بصورت کامل…

  • پاورپوینت آلودگی به واروا در زنبوران عسل

    پاورپوینت آلودگی به واروا در زنبوران عسل پاورپوینت آلودگی به واروا در زنبوران عسل آلودگی به واروا در زنبوران عسل تكثير واروا شكل شناسي محل انگل واروا غذاي واروا دوره تخمگذاري دوره تكاملي واروا دوره زندگي واروا بيماريزايي روي زنبوران…

  • پاورپوینت سرطان روده بزرگ

    پاورپوینت سرطان روده بزرگ دانلود پاورپوینت سرطان روده بزرگ دانلود پاورپوینت درمورد سرطان روده بزرگ رفتن به سايت اصلي دانلود پاورپوینت سرطان روده بزرگ جهت رشته پزشکی در قالب 9 اسلاید و با فرمت pptx به صورت کامل و جامع…

  • ساختار و فرآیند سیاستگذاری خارجی ایالات متحده آمریکا

    ساختار و فرآیند سیاستگذاری خارجی ایالات متحده آمریکا کلمات کلیدی : سیاستگذاری خارجی آمریکا فرآیند سیاستگذاری خارجی آمریکا ساختار سیاستگذاری خارجی آمریکا سیاستگذاری خارجی آمریکا در قبال ایران مدل ها و سبک های تصميم گيري در سياست خارجي رفتن به…

  • دانلود تحقیق مبانی نظری مزیت رقابتی با فرمت ورد

    دانلود تحقیق مبانی نظری مزیت رقابتی با فرمت ورد رفتن به سايت اصلي هدف از این تحقیق بررسی مبانی نظری مزیت رقابتی با فرمت docx در قالب 60 صفحه ورد بصورت کامل و جامع و با قابلیت ویرایش می باشد…